tiistai 12. helmikuuta 2013

Ruuan laittoa rakkaani kanssa!!

Ruoka aineet spaghettia keitettynä.

Jauhelihaa pastakastikkeeseen

Pastakastiketta siis perinteinen tomaatti mausteita on valmiiksi ei ole voimakasta maultaan.

Oma rakas innokkaana paistamassa jauhelihaa.
 Hänellä on päällään jouluna saatu karva liivi ja sinen paita tosi kauniita ja
päällään uudet vaaleanpunaiset farkut.


Näköjään jauhelihan paistaja on vaihtunut :)

Itselläni on päällä jouluna saatu uusi paita ja uudet gollege housut.

2 kommenttia:

  1. Kivaa kun te laitatte yhdessä ruokaa!:)))
    Kivat vaatteet teillä myös.

    VastaaPoista
  2. Ruuanlaitto kanssasi on hauskaa,kiitos kun saan auttaa ja yhdessä tehdään:)Kaikki tuntuu varmaan sustakin mukavalta tehdä kun tehdään yhdessä auttaen toinen toistamme:)Minä haluan aina sua auttaa ja olen kaikessa rakkaani tukena:),joo tykkään näistä vaatteista mitä päälläni oli ja sinullakin kulta mieheni hienot vaatteet ja komea söpö ilme:)olet niin komea ja ihana hellä mies♥,Saa nähdä mitä tykkäät mun ystävänpäiväkortistani:),mä tykkään aina sun kaikista korteistasi:),Ihanaa viettää huominen yhdessä ja tänäänkin ja aina hauskaa viettää aikaa kanssasi rakkaani mun♥,Kuvassa näkyy et helposti voi jauhelihanpaistaja vaihtua,heh:)Kivasti postattu:)Tykkään.)Jään odottamaan mielenkiinnolla uusia postauksia:)T:Vaimosi

    VastaaPoista